op naar 2009 - Reisverslag uit Bissau, Guinea-Bissau van Juul Peper - WaarBenJij.nu op naar 2009 - Reisverslag uit Bissau, Guinea-Bissau van Juul Peper - WaarBenJij.nu

op naar 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Juul

30 December 2008 | Guinea-Bissau, Bissau

nou, daar zijn we weer. Terug van 4 dagen Bijagos. Een soort grote tropische Biesbosch. 80 eilanden, waarvan we er een stuk of 4 bezocht hebben. Kamperend, in tenten, zwemmen, vogels kijken, luieren, een enkel dorpje bezoeken en eten, vers gevangen vis in alle soorten en maten. in een vissersdorpje moeten eerst de goden gunstig gestemd voordat wij het dorp in mochten. Serieuze gezichten bij de dorpsoudsten en drank als offer. Gelukkig viel het allemaal goed. Onbeschrijfelijk war een ander leven hier. We zijn nu weer in Bissau, morgen avond vieren we oud en nieuw in een wijk. we wensen jullie een goeie jaarwisseling, liefs van ons.

• 31 December 2008 - 23:39

Papa:

het gaat hier goed veel
    plezier het vriest hier hard groeten bertus

en jo n jo en hannie toon harry en arno fransman.